Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.3.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.3.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. techniczno-eksploatacyjnych
Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2018-03-12
Ogłoszono dnia: 2018-03-12 przez Iwona Kruszyńska
Termin składania dokumentów: 2018-03-26 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.3.2018
Id ogłoszenia: DO-111-3-2018
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f) wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
g) znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
-Ustawa o własności lokali,
-Prawo budowlane,
-Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
-Ustawa o ochronie danych osobowych,
-Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
-Kodeks Cywilny, KPA,
h) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i) umiejętność czytania map i rysunków technicznych.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f) wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
g) znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
-Ustawa o własności lokali,
-Prawo budowlane,
-Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
-Ustawa o ochronie danych osobowych,
-Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
-Kodeks Cywilny, KPA,
h) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i) umiejętność czytania map i rysunków technicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
c) skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
d) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.
b) umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
c) skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
d) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców
w zakresie:
-przepisów Prawa Budowlanego,
-utrzymania czystości,
-stanu sanitarnego budynków.
2. Zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.
3. Prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego.
4. Sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
5. Bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń,
wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną ,
-przepisów Prawa Budowlanego,
-utrzymania czystości,
-stanu sanitarnego budynków.
2. Zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.
3. Prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego.
4. Sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
5. Bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń,
wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną ,
kominiarzy, remonty itp.).
6. Bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot.
7. Wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu,
6. Bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot.
7. Wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu,
kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji.
8. Przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami,
sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań.
9. Przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
10. Współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
8. Przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami,
sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań.
9. Przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
10. Współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
a) curriculum vitae (oryginał),
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem,
dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem,
dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
/Dz. U. 2014.1182/.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-03-26 14:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Referent ds. techniczno-eksploatacyjnych” osobiście lub listem poleconym:
„Nabór na stanowisko: „ Referent ds. techniczno-eksploatacyjnych” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
a) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78,
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro,
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro,
oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Iwona Kruszyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-12 08:40:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-12 08:56:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-04-12 11:30:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3364 raz(y) |