ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.3.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.3.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. techniczno-eksploatacyjnych

Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2018-03-12

Ogłoszono dnia: 2018-03-12 przez Iwona Kruszyńska

Termin składania dokumentów: 2018-03-26 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.3.2018

Id ogłoszenia: DO-111-3-2018

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie,
b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
d)    nieposzlakowana opinia,
e)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f)     wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
g)    znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
      -Ustawa o własności lokali,
      -Prawo budowlane,
      -Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
      -Ustawa o ochronie danych osobowych,
      -Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
      -Kodeks Cywilny, KPA,
h)    umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i)     umiejętność czytania map i rysunków technicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
a)    komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)    umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
c)    skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
d)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    Utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców
       w zakresie:
        -przepisów Prawa Budowlanego,
        -utrzymania czystości,
        -stanu sanitarnego budynków.
2.    Zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.
3.    Prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego.
4.    Sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
5.    Bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń,
       wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną ,
       kominiarzy, remonty itp.).
6.    Bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot.
7.    Wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu,
       kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji.
8.    Przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami,
       sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań.
9.    Przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
10.   Współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

a)    curriculum vitae (oryginał),
b)    kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d)    kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e)    oświadczenie o niekaralności,
f)     oświadczenie o stanie zdrowia,
g)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem,
       dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
       /Dz. U. 2014.1182/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-03-26 14:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Referent ds. techniczno-eksploatacyjnych” osobiście lub listem poleconym:
 
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

a)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78,
b)    aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
d)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro,
       oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kruszyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-03-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-03-12 08:40:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-03-12 08:56:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-04-12 11:30:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3214 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony