Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.02.2023.IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.02.2023.IKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2023-01-11
Ogłoszono dnia: 2023-01-11
Termin składania dokumentów: 2023-01-20 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO. 111.02.2023.IK
Id ogłoszenia: DO. 111.02.2023.IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawa o własności lokali
- ustawa o ochronie danych osobowych, KPA
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS( pakietMsOffice ),
obsługa poczty elektronicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność ,
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do ZWM 1-2 z urzędów, instytucji, doręczonych przez interesantów;
- przekazywanie korespondencji do Kierownika, a następnie po dekretacji dokonanej przez niego, przeprowadzenia rejestracji z podziałem na poszczególnych pracowników ZWM 1-2;
- prowadzenie rejestru i wysyłanie korespondencji wychodzącej z ZWM 1-2 z podziałem na poszczególne wspólnoty mieszkaniowe;
- prowadzenie ewidencji i zakup znaczków pocztowych z podziałem na poszczególne wspólnoty mieszkaniowe;
- przyjmowanie, rejestracja w dzienniku faktur wpływających do ZWM 1-2 za świadczenia na rzecz wspólnot mieszkaniowych;
- dostarczanie i odbieranie dokumentów do Zakładu, oddziałów terenowych Zakładu oraz innych instytucji, urzędów;
- prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników, współpraca z działem organizacyjnym
w zakresie spraw kadrowych i bhp; - prowadzenie ewidencji ekwiwalentu pracowników ZWM 1-2;
- organizowanie zaopatrzenia ZWM 1-2 w materiały biurowe i ich wydawanie;
- prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją środków trwałych i materiałów nietrwałych, wyposażenia biura ZWM 1-2;
- gromadzenie i przechowywanie akt prawnych i zarządzeń wewnętrznych Zakładu;
- udzielanie informacji interesantom;
- bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze pow. 4 godzin dziennie,
komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe / w przypadku kandydatów posiadających staż pracy /,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-01-20 00:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 20.01.2023 r.
w zamkniętej kopercie z napisem:
Nabór na stanowisko: „ Referent ds. administracyjno-biurowych w ZWM 1-2” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 ( pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.02.2023.IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.02.2023.IK
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-11 13:19:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-11 13:41:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-31 11:20:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1146 raz(y) |