ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.02.2023.IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.02.2023.IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2023-01-11

Ogłoszono dnia: 2023-01-11

Termin składania dokumentów: 2023-01-20 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO. 111.02.2023.IK

Id ogłoszenia: DO. 111.02.2023.IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie,
  7. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
    - ustawa o własności lokali
         - ustawa o ochronie danych osobowych, KPA
       h)  praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS( pakietMsOffice ),    
            obsługa poczty elektronicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność ,
  2. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  3. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do ZWM 1-2 z urzędów, instytucji, doręczonych przez interesantów;
  2. przekazywanie korespondencji do Kierownika, a następnie po dekretacji dokonanej przez niego, przeprowadzenia rejestracji z podziałem na poszczególnych pracowników ZWM 1-2;
  3. prowadzenie rejestru i wysyłanie korespondencji wychodzącej z ZWM 1-2 z podziałem na poszczególne wspólnoty mieszkaniowe;
  4. prowadzenie ewidencji i zakup znaczków pocztowych z podziałem na poszczególne wspólnoty mieszkaniowe;
  5. przyjmowanie, rejestracja w dzienniku faktur wpływających do ZWM 1-2 za świadczenia na rzecz wspólnot mieszkaniowych;
  6. dostarczanie i odbieranie dokumentów do Zakładu, oddziałów terenowych Zakładu oraz innych instytucji, urzędów;
  7. prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników, współpraca z działem organizacyjnym
    w zakresie spraw kadrowych i bhp; 
  8. prowadzenie ewidencji ekwiwalentu pracowników ZWM 1-2;
  9. organizowanie zaopatrzenia ZWM 1-2 w materiały biurowe i ich wydawanie;
  10. prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją środków trwałych i materiałów nietrwałych, wyposażenia biura ZWM 1-2;
  11. gromadzenie i przechowywanie akt prawnych i zarządzeń wewnętrznych Zakładu;
  12. udzielanie informacji interesantom;
  13. bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami  organizacyjnymi Zakładu.
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe / w przypadku kandydatów posiadających staż pracy /,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o  posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-01-20 00:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 20.01.2023 r.
 w zamkniętej kopercie z napisem:
Nabór na stanowisko: „ Referent ds. administracyjno-biurowych w ZWM 1-2” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 ( pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-11 13:19:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-11 13:41:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-31 11:20:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
973 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony