Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 111.01.2024.ION.Drukuj informację Ogłoszenie numer: 111.01.2024.ION.Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2024-01-10
Ogłoszono dnia: 2024-01-10
Termin składania dokumentów: 2024-01-26 00:00:00
Nr ogłoszenia: 111.01.2024.ION.
Id ogłoszenia: 111-01-2024-ION.
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie, preferowane ekonomiczne,
- udokumentowany staż pracy przy wykształceniu:
- średnim min. 1 rok
- wyższym min. -
h. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawa o własności lokali,
- ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu
Cywilnego,
Cywilnego,
- ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
- ustawa o podatku od towarów i usług,
- ustawa o rachunkowości,
- Kodeks Cywilny, KPA,
- ustawa o ochronie danych osobowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna umiejętność obsługi komputera i obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner;
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi;
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) ewidencjonowanie faktur w systemie finansowo-księgowym dla każdej wspólnoty mieszkaniowej;
b) bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych, uzgadnianie sald, ksiąg analitycznych i syntetycznych;
c) comiesięczne wystawianie rachunków/faktur dla właścicieli lokali użytkowych, mieszkaniowych, za najem powierzchni wspólnej,
za udział gminy we wspólnocie mieszkaniowej;
za udział gminy we wspólnocie mieszkaniowej;
d) rozliczanie kosztów remontu nieruchomości wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych;
e) informowanie właścicieli o stanie funduszu remontowego po dokonanym rozliczeniu kosztów remontu nieruchomości;
f) przygotowywanie dokumentacji finansowej niezbędnej w procedurze ubiegania się wspólnoty mieszkaniowej o kredyt,
prowadzenie informacji o kredytach;
prowadzenie informacji o kredytach;
g) rozliczanie zobowiązań kredytowych, informowanie właścicieli o kredycie i stanie funduszu remontowego;
h) prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych;
i) naliczanie i prowadzenie rejestru zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych;
j) prowadzenie rejestru podatku VAT;
k) sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT;
l) sporządzanie sprawozdania finansowego, bilansu i wyniku finansowego we wspólnocie mieszkaniowej;
m) dokonywanie rozliczenia finansowego z właścicielami lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości na dany rok obrachunkowy;
n) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych;
o) zawieranie w imieniu wspólnot mieszkaniowych umów na najem powierzchni wspólnych;
p) zakładanie kart, prowadzenie rejestru oraz drukowanie opłat dotyczących najmu powierzchni wspólnych (pożytki);
r) bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca
przy komputerze pow. 4 godzin dziennie;
przy komputerze pow. 4 godzin dziennie;
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie http://www.gm.zgora.pl/druki (oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających staż pracy
i doświadczenie zawodowe. - oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-01-26 00:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 26.01.2024 r. do godz. 14:00
w zamkniętej kopercie z napisem:
Nabór na stanowisko: „Referent ds. ekonomicznych w ZWM 1-2” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok. 002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt ze st. specjalistą ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 111.01.2024.ION.Drukuj informację Ogłoszenie numer: 111.01.2024.ION.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Osińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-10 10:42:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-10 10:59:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-27 11:15:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2206 raz(y) |