Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.3.2024.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.3.2024.I.O-NSzczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. logistyki i transportu
Miejsce pracy: Dział Transportu i Logistyki
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2024-03-07
Ogłoszono dnia: 2024-03-07
Termin składania dokumentów: 2024-03-22 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO. 111.3.2024.I.O-N
Id ogłoszenia: DO. 111.3.2024.I.O-N
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego
lub przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów
lub za przestępstwa skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- wykształcenie min. średnie, preferowane doświadczenie w zakresie logistyki i transportu,
- udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem średnim min. 5 lat,
z wykształceniem wyższym 3 lata, - znajomość obowiązujących przepisów w zakresie podatku od towarów i usług oraz o transporcie drogowym i o czasie pracy kierowców,
- znajomość przepisów w zakresie gospodarki odpadami,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Ms Office, Excel,
- znajomość elektronicznego fakturowania,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B,
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność do analitycznego myślenia
i rozwiązywania problemów, - skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rejestru faktur,
- sporządzanie opisu faktur przelewowych i gotówkowych,
- analizowanie ofert cenowych oraz wybór najkorzystniejszych dostawców,
- sporządzanie umów na zakupy zgodnie z ustawą – Prawo Zamówień Publicznych,
- sporządzanie sprawozdań okresowych do GUS, Urzędu Marszałkowskiego, KOBiZE
z wyemitowanych spalin, opłata za korzystanie ze środowiska, - wypełnianie deklaracji na podatek od środków transportu,
- comiesięczne rozliczanie czasu pracy kierowców, kosztów paliwa,
- comiesięczne rozliczanie przejechanych kilometrów na poszczególne adresy remontowanych budynków,
- sporządzanie kart przekazania odpadów w systemie BDO, prowadzenie ewidencji odpadów,
- kontrola i rozliczanie kart drogowych,
- kontrola zużycia paliwa zgodnie z ustalonymi normami,
- obsługa platformy zakupowej OPEN NEXUS,
- nadzór nad transportem,
- kontrola racjonalności zakupów materiałów eksploatacyjnych posiadanego taboru,
- sporządzanie rocznej deklaracji dotyczącej należnych opłat z tytułu eksploatacji transportu,
- monitorowanie pojazdów przy pomocy GPS - aplikacja Sepan Elte GPS,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z dostawcami,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą,
praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, prowadzenie pojazdu do 3,5 t;
praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, prowadzenie pojazdu do 3,5 t;
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/ (oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-03-22 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „Inspektor ds. logistyki i transportu” osobiście lub listem poleconym.
„Nabór na stanowisko: „Inspektor ds. logistyki i transportu” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 22.03.2024 r. do godz. 14:45
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78 lub 68 353 36 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie lub listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.3.2024.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.3.2024.I.O-N
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Osińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-07 14:14:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-07 14:30:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-02 13:26:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 616 raz(y) |