Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.10.2024.I.O-NDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.10.2024.I.O-NSzczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych
Wymiar etatu: pałny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2024-08-14
Ogłoszono dnia: 2024-08-14
Termin składania dokumentów: 2024-08-26 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.10.2024.I.O-N
Id ogłoszenia: DO.111.10.2024.I.O-N
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
f) wykształcenie min. średnie, preferowane ekonomiczne,
g) udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem: średnim min. 1 rok w księgowości,
h) znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- Ustawy o ochronie praw lokatorów,
- Ustawy o podatku VAT,
- Ustawy o rachunkowości,
- Ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu cywilnego, KPA,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
f) wykształcenie min. średnie, preferowane ekonomiczne,
g) udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem: średnim min. 1 rok w księgowości,
h) znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- Ustawy o ochronie praw lokatorów,
- Ustawy o podatku VAT,
- Ustawy o rachunkowości,
- Ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu cywilnego, KPA,
b. Wymagania dodatkowe:
a) praktyczna umiejętność obsługi komputera,
b) komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
c) umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
d) skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner,
b) komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
c) umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
d) skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych,
2. ewidencja dowodów księgowych,
3. sprawdzanie poprawności rozliczeń mediów przez zarządców nieruchomości, w których Miasto ma udziały i po rozliczeniu obciążenie kwotami naliczonymi najemców lub użytkowników,
4. analiza kosztów za media w nieruchomościach,
5. bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek za media, powierzchni lokalu,
6. przygotowywanie umów najmu oraz sporządzanie aneksów do umów najmu,
7. prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
8. kompetentna i terminowa obsługa najemców,
9. wystawianie faktur,
10. zastępstwo w Kancelarii pod nieobecność pracownika,
11. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu,
2. ewidencja dowodów księgowych,
3. sprawdzanie poprawności rozliczeń mediów przez zarządców nieruchomości, w których Miasto ma udziały i po rozliczeniu obciążenie kwotami naliczonymi najemców lub użytkowników,
4. analiza kosztów za media w nieruchomościach,
5. bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek za media, powierzchni lokalu,
6. przygotowywanie umów najmu oraz sporządzanie aneksów do umów najmu,
7. prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
8. kompetentna i terminowa obsługa najemców,
9. wystawianie faktur,
10. zastępstwo w Kancelarii pod nieobecność pracownika,
11. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, praca w terenie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
V. Wymagane dokumenty:
a) curriculum vitae (oryginał),
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie o stanie zdrowia,
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie o stanie zdrowia,
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-08-26 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 26.08.2024 r. do godz. 14:45
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem:
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „referent ds. ekonomicznych w ABM” osobiście
lub listem poleconym
c. Miejsce:
miejsce Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok. 002 KANCELARIA (parter)
VII. Informacje dodatkowe:
a) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78 lub 68 353 36 68,
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji (podstawa prawna art. 22¹ Kp),
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103),
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji (podstawa prawna art. 22¹ Kp),
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103),
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.10.2024.I.O-NDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.10.2024.I.O-N
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-08-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Osińska-Niemczynowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-08-14 10:21:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Andrzej Żuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-08-14 10:32:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-09-23 10:25:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 583 raz(y) |