Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.12.2024.IO-NDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.12.2024.IO-NSzczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 2
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2024-12-10
Ogłoszono dnia: 2024-12-10
Termin składania dokumentów: 2024-12-20 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.12.2024.IO-N
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
f) wykształcenie min. średnie,
g) udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem: średnim min. 1 rok,
h) znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- Ustawy o ochronie praw lokatorów,
- Ustawy o podatku VAT,
- Ustawy o rachunkowości,
- Ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu cywilnego, KPA,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
f) wykształcenie min. średnie,
g) udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem: średnim min. 1 rok,
h) znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- Ustawy o ochronie praw lokatorów,
- Ustawy o podatku VAT,
- Ustawy o rachunkowości,
- Ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu cywilnego, KPA,
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień z zakresu księgowości i umiejętność ich praktycznego zastosowania,
b) praktyczna umiejętność obsługi komputera,
c) komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
d) umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
e) skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
f) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, skaner.
b) praktyczna umiejętność obsługi komputera,
c) komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
d) umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
e) skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
f) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych,
2. sprawdzanie poprawności rozliczeń mediów przez zarządców nieruchomości, w których Miasto
ma udziały i po rozliczeniu obciążenie kwotami naliczonymi najemców lub użytkowników,
3. analiza kosztów za media w nieruchomościach,
4. bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek za media, powierzchni lokalu,
5. przygotowywanie umów najmu oraz sporządzanie aneksów do umów najmu,
6. prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
7. kompetentna i terminowa obsługa najemców,
8. wystawianie faktur,
9. zastępstwo w Kancelarii pod nieobecność pracownika,
10. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
2. sprawdzanie poprawności rozliczeń mediów przez zarządców nieruchomości, w których Miasto
ma udziały i po rozliczeniu obciążenie kwotami naliczonymi najemców lub użytkowników,
3. analiza kosztów za media w nieruchomościach,
4. bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek za media, powierzchni lokalu,
5. przygotowywanie umów najmu oraz sporządzanie aneksów do umów najmu,
6. prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
7. kompetentna i terminowa obsługa najemców,
8. wystawianie faktur,
9. zastępstwo w Kancelarii pod nieobecność pracownika,
10. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą praca przy
komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą praca przy
komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
a) curriculum vitae (oryginał),
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie o stanie zdrowia,
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych.
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie o stanie zdrowia,
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-12-20 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 20.12.2024 r. do godz. 14:45
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „referent ds. ekonomicznych w ABM” osobiście lub listem poleconym.
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „referent ds. ekonomicznych w ABM” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
a) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78 lub 68 353 36 68,
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany
przez kandydata adres do korespondencji (podstawa prawna art. 22¹ Kp),
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103).
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany
przez kandydata adres do korespondencji (podstawa prawna art. 22¹ Kp),
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103).
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.12.2024.IO-NDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.12.2024.IO-N
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-12-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Osińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-12-10 09:04:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-12-10 09:08:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-01-16 12:30:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 393 raz(y) |