ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.12.2024.IO-NDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.12.2024.IO-N

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych

Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 2

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2024-12-10

Ogłoszono dnia: 2024-12-10

Termin składania dokumentów: 2024-12-20 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.12.2024.IO-N

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie,
b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d)    nieposzlakowana opinia,
e)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
f)    wykształcenie min. średnie,
g)    udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem: średnim min. 1 rok,
h)    znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- Ustawy o ochronie praw lokatorów,
- Ustawy o podatku VAT,
- Ustawy o rachunkowości,
- Ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu cywilnego, KPA,  
 
b. Wymagania dodatkowe:
a)    znajomość zagadnień z zakresu księgowości i umiejętność ich praktycznego zastosowania,
b)    praktyczna umiejętność obsługi komputera,
c)    komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
d)    umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
e)    skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
f)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, skaner.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych,
2.    sprawdzanie poprawności rozliczeń mediów przez zarządców nieruchomości, w których Miasto
ma udziały i po rozliczeniu obciążenie kwotami naliczonymi najemców lub użytkowników,
3.    analiza kosztów za media w nieruchomościach,
4.    bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek za media, powierzchni lokalu,
5.    przygotowywanie umów najmu oraz sporządzanie aneksów do umów najmu,
6.    prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
7.    kompetentna i terminowa obsługa najemców,
8.    wystawianie faktur,
9.    zastępstwo w Kancelarii pod nieobecność pracownika,
10.     współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą praca przy
   komputerze pow. 4 godzin dziennie,
-  istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

a)    curriculum vitae (oryginał),
b)    kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d)    kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e)    kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
f)    oświadczenie o niekaralności,
g)    oświadczenie o stanie zdrowia,
h)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-12-20 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 20.12.2024 r. do godz. 14:45
 w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „referent ds. ekonomicznych w ABM” osobiście lub listem poleconym.
 
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
 

VII. Informacje dodatkowe:

a)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78 lub 68 353 36 68,
b)    aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany
przez kandydata adres do korespondencji (podstawa prawna art. 22¹ Kp),
d)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103).
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-12-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Osińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-12-10 09:04:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-12-10 09:08:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-01-16 12:30:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
393 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony