ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.2.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. techniczno-eksploatacyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-11-17

Ogłoszono dnia: 2017-11-17 przez Elżbieta Kasperkowiak

Termin składania dokumentów: 2017-11-30 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.2.2017

Id ogłoszenia: DO-111-2-2017

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
      - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
        /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
      - znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 Dz.U..2014.150 jt. „o ochronie praw
        lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z  p. zm.,
      - znajomość ustawy „ o utrzymaniu porządku i czystości w gminach” z dnia 13.09.1996 r. Dz. U.250j.t.,
      - kodeks cywilny, KPA,
      - ustawa o własności lokali z 24 czerwca 1994 r. Dz.U.2015.1892 j.t.,
      - ustawa prawo budowlane,
h)   umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i)   umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
j)   praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
k)   udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a)    komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, skanera,
c)    umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.  utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku 
     mieszkańców w zakresie:
     -  przepisów Prawa Budowlanego,
     -  utrzymania czystości,
     -  stanu sanitarnego budynków,
2.  zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji,
3.  prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
4.   sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót,
5.   bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń,
      wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi
      sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną, kominiarzy, remonty w budynkach wspólnot itp.),
6.    bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot,
7.    Wprowadzanie wykonawców robót remontowo- budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu,
       kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
8.    przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami, sporządzanie protokołów
       na  okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań,
9.    przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
10.   współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe:  stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych
  poruszających się na wózkach inwalidzkich. 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji
    procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  
    z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
8)  udokumentowany staż  pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-30 14:30:00
b. Sposób:
     W zamkniętej kopercie z napisem:
     „Nabór na stanowisko: starszy referent ds. techniczno-eksploatacyjnych ” osobiście lub  listem poleconym:
 
c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)    kontakt  w sprawie naboru: tel. 68 322 91 78,
2)    aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania
      sprawdzającego pocztą,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM
      w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu   
      www.bip.gm.zgora.pl.,
5)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
      zostaną odesłane pocztą.  

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony