ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.01.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.01.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. ekonomicznych

Miejsce pracy: ABM nr 2

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2020-01-03

Ogłoszono dnia: 2020-01-03

Termin składania dokumentów: 2020-01-20 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.01.2020

Id ogłoszenia: DO-111-01-2020

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a.   obywatelstwo polskie,
b.   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c.   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
d.   nieposzlakowana opinia,
e.   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f.    wykształcenie min. średnie - preferowane ekonomiczne,
g.   udokumentowany staż pracy dla wykształcenia:
    - dla osób z wykształceniem średnim 3 lata stażu pracy
    - dla osób z wykształceniem wyższym 1 rok,
h.   wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
i.    znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
    Ustawa o ochronie praw lokatorów,
    Ustawa o podatku VAT,
    Ustawa o dodatkach mieszkaniowych,
    Ustawa o ochronie danych osobowych,
    Kodeks Cywilny.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. udokumentowany staż pracy w jednostkach administracyjnych lub zarządzających nieruchomościami,
  2. umiejętność analizowania kosztów i dochodów,
  3. umiejętność poprawnego redagowania pism i wniosków,
  4. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  5. komunikatywność,
  6. podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo – księgowych,
  7. umiejętność pracy w zespole,
  8. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych
    przez zarządców obcych,
  • analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
  • bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek na media, powierzchni lokalu,
  • sporządzanie aneksów do umów najmu,
  • prowadzenie ewidencji należności,
  • przygotowanie umów najmu,
  • kompetentna i terminowa obsługa najemców,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi zakładu w zakresie powierzonych zadań,
  • wystawianie faktur.
- praca w  pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą,
   praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.  roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy i wyższym 1 rok.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-01-20 14:45:00
b. Sposób:
            w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „Inspektor ds. ekonomicznych w ABM 2” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp.),
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą
    do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 a po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Osińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-03 09:22:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-03 09:41:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-12 13:56:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2231 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony