ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.01.2021.IK Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.01.2021.IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. technicznych

Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2021-01-21

Ogłoszono dnia: 2021-01-21

Termin składania dokumentów: 2021-02-01 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.01.2021.IK

Id ogłoszenia: DO-111.01-2021-IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie średnie lub  wyższe,
  7. udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem :
           średnim min. 3 lata
           wyższym min 1 rok.
        h. znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie :
                - znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobiegminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- znajomość ustawy prawo budowlane,
- znajomość ustawy o własności lokali,
- znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
          i.  praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
      ( pakiet  MsOffice, Exel )
b. Wymagania dodatkowe:
   a. komunikatywność,
   b.    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki  fax.    
   c.    umiejętność pracy w zespole,
   d.    udokumentowany staż pracy w jednostkach administracyjnych lub zarządzających                                            
       nieruchomościami.
e.    umiejętność kosztorysowania robót budowlanych.
 f.     umiejętność czytania map i rysunków technicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

. Dokumentowanie weryfikacji kosztorysów ofertowych i powykonawczych obcych
  i powykonawczych obcych wykonawców.
2.  Wykonywanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane.
3.  Uczestnictwo w komisjach odbioru robót wykonawczych przez obcych wykonawców.
4. Rozliczanie materiałów pobranych z magazynu ABM 1 przez konserwatorów i innych wykonawców ( np. lokatorów).
5.  Kontrola dokumentów – kart pracy w zakresie prawidłowości ich wypełnienia.
6. Wpisywanie danych z kart pracy do odpowiedniego programu komputerowego wg. Kodów budynków.
7. Planowanie i rozliczanie robót budowlano-instalacyjnych, prac porządkowych wykonawczych  na zasadach na zasobach gruntowych gminy.
8. Bilansowanie wykonywanych prac remontowych ( ogólnobudowlane, instalacyjne, porządkowe).
9. Praca w biurze podawczym ABM 1
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae ( oryginał ),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności prawnych oraz pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-02-01 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do: 01.02.2021 r. do godz. 14:4
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko  Inspektor ds. technicznych  
w ABM nr 1” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
miejsce Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie  za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego  w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-21 07:51:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-21 10:32:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-03 11:54:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1512 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony