ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.02.2024.ION.Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.02.2024.ION.

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. windykacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 2

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2024-03-07

Ogłoszono dnia: 2024-03-07

Termin składania dokumentów: 2024-03-22 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.02.2024.ION.

Id ogłoszenia: DO.111.02.2024.ION.

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub administracyjne,
  7. udokumentowany staż pracy przy wykształceniu:
- średnim  min. 5 lat
- wyższym min. 3 lata
       h.znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- Ustawy o ochronie praw lokatorów,
- Ustawy o podatku VAT,
- Ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeks Cywilny,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego
b. Wymagania dodatkowe:
  1. praktyczna umiejętność obsługi komputera i obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner;
  2. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi;
  3. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
  4. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie windykacji należności zgodnie z instrukcją windykacyjną obowiązującą w ZGM
w szczególności:
               - wystawianie wezwań do zapłaty należności, dodatkowych terminów do zapłaty, sporządzanie wypowiedzeń umów najmu z tytułu zaległości, sporządzanie wezwań do natychmiastowej zapłaty dla lokali mieszkalnych, lokali socjalnych, pomieszczeń tymczasowych, lokali użytkowych;
               - prowadzenie rejestrów i śledzenie realizacji ściągalności należności;
               - przygotowywanie wniosków i dokumentów o umorzenie należności nieściągalnych;
               - przygotowywanie dokumentów do Radcy Prawnego celem kierowania ich do sądu;
               - przygotowywanie wniosków o udzielenie ulgi, sporządzanie ugód, zgodnie z przepisami obowiązującymi w przedmiotowym zakresie;
               - rejestrowanie pozwów do sądu oraz tytułów wykonawczych do komornika sądowego i wezwań do zapłaty;
               - dokonywanie przeksięgowań kosztów na właściwe konta zaległości spornych i zasądzonych, doksięgowywanie kosztów postępowanie sądowego i egzekucyjnego;
                - inwentaryzacja sald;
            b)  kompetentna i terminowa obsługa najemców;
            c)  współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca
   przy komputerze pow. 4 godzin dziennie;
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/ (oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-03-22 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
Nabór na stanowisko: „Referent ds. windykacji w ABM” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok. 002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 22.03.2024 r. do godz. 14:45
  1. kontakt ze st. specjalistą ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.                    

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Załączniki

  • nabór (PDF, 321 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2024-03-07 13:56:39 | Data wytworzenia informacji: 2024-03-07
« powrót do poprzedniej strony