Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2018-11-26
Ogłoszono dnia: 2018-11-26 przez Iwona Kruszyńska
Termin składania dokumentów: 2018-12-10 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.19.2018.IK
Id ogłoszenia: DO-111-19-2018-IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie- preferowane ekonomiczne,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- Ustawa o własności lokali,
- Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
- Ustawa prawo energetyczne,
- Ustawa o ochronie danych osobowych,
- Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
- Kodeks Cywilny, KPA.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność ,
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kompleksowe rozliczanie zużycia mediów: wody, ścieków, energii cieplnej i elektrycznej we wspólnotach mieszkaniowych zarządzanych przez ZWM 1-2.
- Prowadzenie kartotek oraz analiz związanych ze zużyciem wody, co dla poszczególnych budynków.
- Prowadzenie rejestrów zamontowanych wodomierzy, okresu ich legalizacji oraz informowanie lokatorów o zbliżającym się terminie zakończenia legalizacji wodomierzy lokalowych.
- Weryfikacja, sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za dostawy wody, energii cieplnej
i elektrycznej do budynków. - Wprowadzanie wyników okresowych rozliczeń mediów na konta opłat właścicieli, drukowanie rozliczeń i powiadomień o wysokości opłat za lokal własnościowy po dokonanym okresowym przeliczeniu zużycia wody, ścieków, co, energii elektrycznej w poszczególnych wspólnotach mieszkaniowych.
- Przygotowywanie danych dla firm rozliczających wspólnoty z zainstalowanymi wodomierzami radiowymi i podzielnikami centralnego ogrzewania.
- Kompleksowe rozstrzyganie spraw dotyczących rozliczania mediów.
- Przygotowywanie comiesięcznych deklaracji o wysokości opłaty we wspólnocie mieszkaniowej za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli w poszczególnych wspólnotach mieszkaniowych.
- Dokonywanie przeceny stawek opłat bieżących obowiązujących we wspólnotach mieszkaniowych i drukowanie aneksów po wprowadzeniu zmian.
- Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
- Prowadzenie zasobów lokalowych ZWM 1-2.
- Bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku
– utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-12-10 14:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Referent ds. ekonomicznych” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68
- aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Iwona Kruszyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-11-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-11-26 07:59:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-11-26 08:11:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-20 08:56:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3195 raz(y) |