Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Dział Transportu i Logistyki
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2019-08-01
Ogłoszono dnia: 2019-08-01
Termin składania dokumentów: 2019-08-16 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.04.2019 IK
Id ogłoszenia: DO-111-04-2019 IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
nieposzlakowana opinia,
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych lub samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
-
Znajomość przepisów w zakresie rachunkowości, podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych;
- zdolności analityczne;
- znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office ( Word ,Excel );
-
Znajomość przepisów w zakresie gospodarki odpadami,
-
wykształcenie średnie lub wyższe ,
-
wymagany staż pracy na wskazanym lub podobnym stanowisku
w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
w przypadku wykształcenia wyższego 1 rok staż pracy,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
-
umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie ekonomiczne
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
-
znajomość oprogramowania Finanse i księgowość oraz Rozrachunki
-
komunikatywność,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie całokształtu ewidencji z tytułu sprzedaży usług
- do celów bilansowych,
- do celów podatki od towarów i usług VAT,
-podatku dochodowego
-
wystawianie faktur z tyt. sprzedaży usług, prowadzenie rejestru faktur;
-
windykacja należności, wystawianie wezwań, not odsetkowych;
-
sporządzanie comiesięcznych poleceń księgowych z tytułu prowadzonej sprzedaży usług;
-
sprawdzanie sald kont w układzie analitycznych w systemie FK;
-
prowadzenie całości spraw związanych z dochodzeniem zaległych należności łącznie ze skierowaniem spraw do Radców prawnych celem skierowania do sadu ;
-
sporządzanie kwartalnych sprawozdań o stanie należności finansowych ( Rb-N).
-
planowanie i analiza tras kierowców;
-
przyjmowanie zleceń transportowych;
-
monitorowanie wykorzystania czasu pracy kierowców.
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
curriculum vitae (oryginał),
-
kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
oświadczenie o stanie zdrowia,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). -
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 1 rok,, dla osób
z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-08-16 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Inspektor ds. ekonomicznych ” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
-
kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
-
dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
-
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
-
informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
-
dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.