Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2023-01-10
Ogłoszono dnia: 2023-01-10
Termin składania dokumentów: 2023-01-31 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO. 111.01.2023.IK.
Id ogłoszenia: DO-111-01-2023
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie- preferowane ekonomiczne,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawa o własności lokali,
- ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
- ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
- ustawa o podatku od towarów i usług,
- ustawa o rachunkowości,
- Kodeks Cywilny, KPA,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność ,
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ewidencjonowanie faktur w systemie finansowo-księgowym dla każdej wspólnoty mieszkaniowej;
- bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych, uzgadnianie sald ksiąg analitycznych i syntetycznych;
- comiesięczne wystawianie rachunków/faktur dla właścicieli lokali użytkowych, mieszkaniowych, za najem powierzchni wspólnej, za udział gminy we wspólnocie mieszkaniowej;
- rozliczanie kosztów remontu nieruchomości wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych;
- Informowanie właścicieli o stanie funduszu remontowego po dokonanym rozliczeniu kosztów remontu nieruchomości;
- przygotowywanie dokumentacji finansowej niezbędnej w procedurze ubiegania się wspólnoty mieszkaniowej o kredyt, prowadzenie informacji o kredytach;
- rozliczanie zobowiązań kredytowych, informowanie właścicieli o kredycie i stanie funduszu remontowego;
- prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych;
- naliczanie i prowadzenie rejestru zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych;
- prowadzenie rejestru podatku VAT;
- sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT;
- sporządzanie sprawozdania finansowego, bilansu i wyniku finansowego we wspólnocie mieszkaniowej;
- dokonywanie rozliczenia finansowego z właścicielami lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości za dany rok obrachunkowy;
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych;
- zawieranie w imieniu wspólnot mieszkaniowych umów na najem powierzchni wspólnych;
- zakładanie kart, prowadzenie rejestru oraz drukowanie opłat dotyczących najmu powierzchni wspólnych (pożytki);
- bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
- praca w pełnym wymiarze etatu
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze pow. 4 godzin dziennie,
komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe / w przypadku kandydatów posiadających staż pracy /,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-01-31 00:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 31.01.2023 r.
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Referent ds. ekonomicznych w ZWM 1-2” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 68
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 ( pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-10 08:18:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-10 08:29:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-02-23 09:56:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1229 raz(y) |